ATENȚIE: nu putem traduce manual întregul conținut al platformei, deoarece platforma crește foarte repede. Conținutul este introdus în limba engleză și tradus automat. Ne cerem scuze dacă există greșeli în text care sunt cauzate de traducerea automată. Deoarece încercăm să ajutăm comunitatea internațională în creștere a utilizatorilor Oziway, credem că este mai important să livrăm conținutul în multe limbi multor oameni, cel puțin într-un mod care este în mare parte corect (chiar dacă are greșeli), decât să omită mulți oameni. Vom încerca să reparăm cele mai evidente greșeli de traducere.

FAQ - Frequently Asked Questions

On this page you will find the most commonly asked questions, and their answers

Customers

How to pay for an order

If you are a Customer and you made a purchase, you will need to pay for it directly to the Seller. If the product requires shipment, wait for the Seller to inform you about the Transport price. Login to your Dashboard and go to Messages where you will receive a message from the Seller. The Messages application has translation functionality so even if the Seller speaks a different language, you can communicate. The Seller will send you information about payments. You can pay using the Oziway Wallet, or any other method that the Seller prefers. Paying with the Oziway Wallet is safer, because the Seller will need to withdraw the money that is in their Oziway Wallet, and so you have time to send a complaint if the Product is not delivered. If you want to pay with Oziway Wallet, you need to top it up first. To do so, login and go to the Wallet application, and use the DEPOSIT button . You will be redirected to the chosen payment method gateway (website)

 

FAQ - Întrebări frecvente

Pe această pagină veți găsi cele mai frecvente întrebări, precum și răspunsurile lor

Clienţii noştri

să plătească pentru o comandă

Dacă sunteți client și ați făcut o achiziție, va trebui să plătiți direct vânzătorului. În cazul în care produsul necesită expediere, așteptați ca Vânzătorul să vă informeze cu privire la prețul de transport. Conectați-vă la Tabloul de bord și accesați Mesaje unde veți primi un mesaj de la Vânzător. Aplicația Mesaje are funcționalitate de traducere, astfel încât, chiar dacă Vânzătorul vorbește o altă limbă, puteți comunica. Vânzătorul vă va trimite informații despre plăți. Puteți plăti folosind Portofelul Oziway sau orice altă metodă pe care vânzătorul o preferă. Plata cu Portofelul Oziway este mai sigură, deoarece Vânzătorul va trebui să retragă banii care se află în portofelul lor Oziway, și astfel aveți timp să trimiteți o plângere în cazul în care Produsul nu este livrat. Dacă doriți să plătiți cu Oziway Wallet, trebuie să-l încătlături mai întâi. Pentru a face acest lucru, conectați-vă și accesați aplicația Portofel și utilizați butonul DEPOSIT . Veți fi redirecționat către gateway-ul metodei de plată alese (site web)

 

Show the original text translated automatically

Who delivers the products to you

The Seller delivers the items to you. The contact details to the Seller are on the item card [Seller Details], you can also write to the Seller using the Messages application which has a built in translation functionality, this will make things easier even is the Seller speaks a different language

 

Why can I not pay for items online immediately after the purchase

Only some items (like Digital products) are available with the immediate online payment option. For the rest of the items, You need to pay the Seller with the Oziway Wallet application, or by Wechat, PayPal, Bank transfer, Cash, or other methods that are preferred by the Seller. Negotiate with the Seller how to pay

 

How much does it cost to make a payment in the Oziway system?

Just like with Withdrawals (payouts), we also need to cover the costs of Deposits (Payins, Payments to us, you making a payment to the Oziway system). For this, we need to charge an administration fee of 5% of the amount being paid.
The paid amount will be increased by the administration fee. We need this fee to pay for costs of payment gateways or banks that charge us this fee

example:

column #1: Amount you want to pay to the Seller

column #2: Administration fee

column #3: Amount that you will actually pay

#1#2#3
100 USD5 USD105 USD

 

Is Oziway a safe marketplace

As with all internet ecommerce marketplaces, you should take precaution who you send money to. Try to deal with Sellers who have the best reputation
To increase the chance of positive Customer experience, we have introduced 3 tools to help the Customers
1) the Customer Protection Programme, where we release the funds to the Seller after we know, that you received your item 2) the Verified Seller Programme where a Seller will have the Verified Seller icon, after he sends us all formal documents and photos of the factory or office, to prove that they are running a legitimate business 3) the Promoters promote those Sellers which they know are safe (they have promoted these Sellers before and have received commissions). This is unique in Oziway. See on Oziway which Promoters promote which Products

 

What is the Customer Protection Programme

You can buy any product or service listed with Oziway, and pay directly to the Seller using a Bank transfer or other means. However, if you would like to pay using the Oziway Wallet for these products, you can do so, and in such cases, we will release the money to the Seller after we are sure that You received the Product. Even though the items will be delivered by the Seller of the product, we will need to know from you when You receive the item. If you do not tell us about the status of the delivery, we will assume that you received it after 7 days of estimated delivery time. Tell us if there is a problem with the delivery.
To increase the chance of positive Customer experience, we also advise Sellers to join our Verified Seller programme. For a Seller to be verified, they need to send us all formal documents and photos of the factory, to prove that they are running a legitimate business

 

All users

How to withdraw money from your Oziway Wallet

To withdraw money you have to login to your account on Oziway and then from the Promoter menu, click on the Oziway Wallet application
In the Wallet application, click on Withdraw
Then, enter the amount to withdraw, choose the method of payment (bank account, PayPal, WeChat or Western Union, Revolut), and enter the account details
If you want to withdraw to a bank account, its important the account number is in an IBAN format (with the 2 letter country code in the beginning of the number)
If you are not sure how to fill out the withdrawal form, contact us using the Chat function, or the Messaging module to the Administrator

 

How to withdraw money to a different bank account

If you want to receive a payout to a different email address (in Paypal) or a different mobile number (in WeChat) then the one which is registered with us, then on the Payout Request Form you can enter this data in the comments field. Please note that such payout requests might take longer to be fulfilled, since we have to verify the data

 

How long does it take for Oziway to pay me the money

It depends on how the payment is to be made. With bank transfers, this takes from 3 to 5 days. With PayPal it should take less. With WeChat it also is pretty quick. We need to verify all payments before sending the request to the bank. Please remember that we make payments once per month at the end of the calendar month. Payment requests should be made 7 days before the end of the month, for us to send them in that month

 

Do you take taxes from my withdrawal request

We don’t need any contract with you in order to pay you out. We also do not decrease your payout to pay taxes. If you are an Australian resident then we will need this information from you including your ABN (Australian Business Number) or TFN (Tax File Number). If you are a resident of any other country then we will need to know this. This is all done during your first withdrawal request (we need to verify your tax residency – in which country you pay taxes). This will not last more than several days. You will need to pay taxes in your country and you can use the tax reports on your business dashboard to fill out your own tax forms. We will not help you here

 

How much does it cost to get the withdrawal request paid out

We need to take 5% from the payout, this is the administration fee. We have to pay for the external payment company, like Transferwise.com for example for bank transfers. For Western Union payouts, the cost is 10%. Every time you request a withdrawal and choose a Payment method, you will see the cost of the operation

example:

column #1: Amount you request to withdraw

column #2: Administration fee

column #3: Amount that you will receive

#1#2#3
100 USD5 USD95 USD

 

 

Promoters

How Much Can a Promoter Earn with Oziway

It depends on two things:

- How well you promote your website or the items
- How well you grow your organization

But from our experience, we feel confident that Promoters that follow our steps should earn 50 USD per month or more, just on the small retail transactions. And then there are the large wholesale transactions which are worth a lot more money

In Oziway, you can receive an Active Commission and a Passive Commission. Grow your organization, invite others, and when you hear that someone needs an Item which is available on Oziway, invite them to buy the item from Your Oziway website

By promoting your website and the Items published there, you will earn an Active Commission from the generated sales. By growing your organization (so that others earn an Active Commission), you will earn a Passive Commission

Grow your organization by inviting others to register from your website, and tell your friends in your organization to grow their organizations also. This will be the basis for Passive Commission for you and your friends

The secret of success in Oziway: Grow your Organization by inviting Promoters and Customers

How can I start promoting

To start Promoting, you first have to register in Oziway (its free), and then you need to setup your free website which will feature products and categories chosen by you for promotion on the internet. When someone decides to make a purchase on your website, you don’t need to send or sell anything - the Seller of the purchased product delivers the product and once we receive the commission from the Seller, you receive your part of the commission (a part of that commission is also paid to the recruiter that invited you to the Oziway community
Read more here

 

Does it cost anything to be a promoter on Oziway

Oziway is free for Promoters. Being a part of our Promoter community does not cost you anything. And you don’t have to do anything. You can earn additional money by promoting offers listed on Oziway. If someone buys something from your Oziway website (this product or service is delivered by the Seller and we receive a commission from the Seller), then you receive a large part of that commission. The person that invited you to Oziway will also receive a small part of that commission, just like you will receive a small part of the commission of each Promoter that you invited into Oziway. So keep promoting and keep inviting

 

How to setup my website for Promoting

When you register in Oziway, you first need to setup your account. Fill in your telephone number, email address, marketing messages and choose your product categories, and also choose your country of choice (where you intend to promote the store). Its best to use the same email address that you use in PayPal, or mobile phone that you use in WeChat (China), as these are the accounts that we will be making money transfers to. You receive from us your own “internet website” address full of products within the categories that you have chosen. You can change your profile and choose different categories at any time

All the products within the categories that you have chosen, get automatically added to your store. If you have configured your store to include entire categories of items, if new items are added to those categories, they will appear in your store automatically. If you have chosen specific items to appear in your store, new items will not appear automatically

 

How can I promote items added by a specific Seller

Setting up your personal website to feature a specific sellers products is easy. Read more here

 

Who delivers the products to the customer

The Seller delivers the items - don’t worry, you the Promoter don’t have to send any item to anyone. All you do is promote your Oziway website. It is the Seller that sends the item, collects the money and pays the commission to Oziway so that we can pay you

 

Active Commission

Active Commission is what you earn when your promotion directly results in a transaction being made. You told someone about your Oziway website and that person bought an item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of it to you. Your commission is called 1st level commission. A small part of that commission will stay in Oziway and also we will pay the Promoter that invited you to Oziway

 

Passive Commission

Passive Commission is what you earn when you invite a friend to be a Promoter in Oziway, and that friend promotes their own Oziway website or product which results in a transaction being made. The friend told someone about their website and that someone bought the item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of the commission to your friend, but you also receive a small part of the commission for growing your organization. Your commission is then called the 2nd level commission and your friends commission is called the 1st level commission. A small part of the commission will stay in Oziway

 

Make Your Organization International

In Oziway there are no boundaries. Even though it makes more sense to Promote the products in your home country to your friends, you can promote and recruit Promoters around the world. And the more promoters are in your organization, the better chance you will have of receiving attractive passive income

 

Promote professionally on Oziway

From time to time, we will have special, high income “premium” projects. Big transactions to promote. We will contact directly those Promoters that have a track record of good organization growth to give them a chance to help in a big transaction

 

How can I create a custom offer for my customer

We have made available a quotation system that you can use to send individual quotations to your customers. This only works for large, wholesaler products. Read more here

 

How you receive your commission

All commissions are calculated from USD and then paid out to your Bank account or PayPal or WeChat, Revolut or even Western Union in your national currency

After a completed transaction that you promoted (or a friend that you invited to Oziway), the commission amount (Active or Passive) is added to your balance in the Oziway Wallet application. To receive your money, you have to make a Withdrawal Request from the Oziway Wallet. Tell us if you want us to pay you to a Bank Account, or Wechat, or PayPal or Revolut account or a Western Union office

 

Do any forms or documents need to be filled out before the payout

We require an online form to be filled out (Tax Verification Form) so that we know where you are from (in which country you pay taxes). This form is available on your Business Dashboard. We pass that information to Oziway Payment Services (as defined in the Agreement) for Payment processing

 

 

Sellers

Does it cost anything to be a seller on Oziway

Adding items to Oziway is free. Being a part of our Seller community does not cost you anything if we don’t sell anything for you. You can list all your products and if you don’t sell anything on Oziway, you will not pay anything. The only payments that you will be obligated to pay, are the commissions that you declare to pay for the sale of each one of your Items. You tell us how much you can pay from the sale that we make for you. You define the percentage levels of commissions when you post the items

 

What is a Verified Seller and how to become verified

A verified seller is a Seller which has been verified by Oziway as being a safe and trustworthy business partner. Being verified means that people will trust you more as a Seller. Once you become a verified seller, you receive the Verified Seller badge on your item page. To become a Verified Seller, we need to know who you are, we will need your company documents and possibly proof that you have an office or a factory
If you want to become a Verified Seller, please contact us by requesting further information from your Business Dashboard. We will send you details of what information you need to provide to us

 

How to make my item available in many countries

To make your item available in many countries, you need to add is as a Global Offer. A global offer is an item which is able to be delivered by You to a Customer anywhere in the world. It is entered on Oziway as a Global Offer and then , after about one hour it becomes available on all Oziway pages, in all different currencies (calculated automatically) and translated automatically into many languages. If the item is a physical product, then it will have to be sent to the Customer in another country, you wil have the option to inform the Customer about the additional cost of shipment

 

How can I receive a payment for my items that are sold with an Online payment

If you had a Digital (Downloadable) Product and the Customer paid for it online, go to the Oziway Wallet application and click the Withdrawal button. Enter your account details and amount that you would like to withdraw, and wait for the payment. Payments are made once per month

 

When adding an item, what does [days needed for verification] mean

It means that you, the Seller, need this many days to finalize the transaction. You need to receive money from the Customer, and deliver the item

 

When adding an item, what does [Approximate Delivery Time] mean

This is how much time you the Seller need to deliver the item to the Customer, the delivery time will be approximate because it depends on where the product is going to be sent. This information is displayed on the item page for the Customers to see

 

When adding an item, do my products need to be verified ?

If you are a Verified Seller, the items are not verified, they become published immediately after you add them. If you are not a Verified Seller, they need to be verified (on the screen) by the Oziway team to make sure that they comply with the Terms and Conditions of our platform

 

When adding an item why does Oziway ask me to enter the price in USD

The USD price needs to be used if the item is available for delivery in many countries, because from that USD price we automatically calculate all the other currencies, using daily updates by xe.com

 

How can I add items which my factory exports

We have added the possibility to publish items available in wholesale quantities. These are added without specific prices, just a price range. You can post a minimum order quantity and a price range, and then when a Customer is interested, you can negotiate the conditions of the transaction using the Oziway Messages system which has a translation function which is helpful when the Seller and Customer speak different languages. Read more here

 

How To Sell Products

If you want to offer a product or service, go to the Oziway page in your country (or the global Oziway.com page) and login to your Business Dashboard. There you will find an option to [Add an Item]. Adding an item is FREE. It does not cost you anything to add the item to our database. All that you need is specify the % commission that you will pay to Oziway after your item is promoted and a Customer pays for it. We need this payment so that we can pay the Promoters. You only pay the % commission once you receive the payment from the Customer and deliver the item to the Customer

Cine vă livrează produsele

Vânzătorul vă livrează articolele. Datele de contact ale Vânzătorului sunt pe fișa de articol [Detalii vânzător], puteți scrie, de asemenea, vânzătorului folosind aplicația Mesaje, care are o funcționalitate de traducere încorporată, acest lucru va face lucrurile mai ușor, chiar este Vânzătorul vorbește o altă limbă

 

De ce nu pot plăti pentru articole online imediat după cumpărare

Numai unele articole (cum ar fi produsele digitale) sunt disponibile cu opțiunea de plată online imediată. Pentru restul articolelor, Trebuie să plătiți Vânzătorului cu aplicația Oziway Wallet sau prin Wechat, PayPal, Transfer bancar, Numerar sau alte metode care sunt preferate de Vânzător. Negociați cu Vânzătorul să plătiți

 

Cât costă să faci o plată în sistemul Oziway?

La fel ca în cazul retragerilor (plăți), trebuie să acoperim și costurile depozitelor (Payins, Payments to us, you making a payment to the Oziway system). Pentru aceasta, trebuie să percepem o taxă de administrare de 5% din suma plătită.
Suma plătită va fi majorată cu taxa de administrare. Avem nevoie ca această taxă să plătească pentru costurile gateway-urilor de plată sau ale băncilor care ne percep această taxă

Exemplu:

column #1: Suma pe care doriți să o plătiți Vânzătorului

column #2: Taxa de administrare

column #3: Suma pe care o veți plăti efectiv

#1#2#3
100 USD5 USD105 USD

 

Oziway este o piață sigură

Ca și în toate piețele de internet eCommerce, ar trebui să ia măsuri de precauție care vă trimite bani la. Încercați să se ocupe de vânzătorii care au cea mai bună reputație
Pentru a crește șansele de experiență pozitivă a clienților, am introdus 3 instrumente pentru a ajuta clienții
1)programul de protecție a clienților, în care lansăm fondurile vânzătorului după ce știm, că ați primit articolul 2)Programul verificat de vânzător în cazul în care un vânzător va avea pictograma Verificat Vanzator, după ce ne trimite toate documentele oficiale și fotografii ale fabricii sau biroului, pentru a dovedi că acestea se execută o afacere legitimă 3)Promotorii îi promovează pe Vânzătorii despre care știu că sunt în siguranță (i-au promovat pe acești Vânzători înainte și au primit comisioane). Acest lucru este unic în Oziway. Vedeți pe Oziway ce promotori promovează produsele

 

Ce este programul de protecție a clienților

Puteți cumpăra orice produs sau serviciu listat cu Oziway și puteți plăti direct vânzătorului prin transfer bancar sau alte mijloace. Cu toate acestea, dacă doriți să plătiți folosind Portofelul Oziway pentru aceste produse, puteți face acest lucru și, în astfel de cazuri, vom elibera banii Vânzătorului după ce suntem siguri că ați primit Produsul. Chiar dacă produsele vor fi livrate de către Vânzătorul produsului, va trebui să știm de la tine atunci când primiți articolul. Dacă nu ne spuneți despre starea livrării, vom presupune că ați primit-o după 7 zile de timp estimat de livrare. Spune-ne dacă e vreo problemă cu livrarea.
Pentru a crește șansele de experiență pozitivă a Clienților, îi sfătuim pe vânzători să se alăture programului nostru Verified Seller. Pentru ca un vânzător să fie verificat, ei trebuie să ne trimită toate documentele oficiale și fotografiile fabricii, pentru a dovedi că acestea conduc o afacere legitimă

 

Toți utilizatorii

să retragi bani din portofelul Oziway

Pentru a retrage bani trebuie să vă conectați la contul dvs.
În aplicația Portofel, faceți clic pe Retragere
Apoi, introduceți suma pentru a retrage, alegeți metoda de plată (cont bancar, PayPal, WeChat sau Western Union, Revolut) și introduceți detaliile contului
Dacă doriți să vă retrageți într-un cont bancar, important este numărul de cont este într-un format IBAN (cu codul de țară de 2 litere la începutul numărului)
Dacă nu sunteți sigur să completați formularul de retragere, contactați-ne utilizând funcția Chat sau modulul Mesagerie către Administrator

 

de a retrage bani într-un alt cont bancar

Dacă doriți să primiți o plată la o altă adresă de e-mail (în Paypal) sau la un alt număr de telefon mobil (în WeChat), atunci cea care este înregistrată la noi, atunci în Formularul de solicitare a plății puteți introduce aceste date în câmpul de comentarii. Vă rugăm să rețineți că astfel de solicitări de plată ar putea dura mai mult pentru a fi îndeplinite, deoarece trebuie să verificăm

 

Cât timp îi ia lui Oziway să-mi plătească banii.

Depinde de modul în care trebuie efectuată plata. În cazul transferurilor bancare, acest lucru durează între 3 și 5 zile. Cu PayPal ar trebui să ia mai puțin. Cu WeChat, de asemenea, este destul de rapid. Trebuie să verificăm toate plățile înainte de a trimite cererea la bancă. Vă rugăm să rețineți că facem plăți o dată pe lună la sfârșitul lunii calendaristice. Cererile de plată ar trebui să fie făcute 7 zile înainte de sfârșitul lunii, pentru noi să le trimită în luna respectivă

 

Iei taxe din cererea mea de retragere?

Nu avem nevoie de nici un contract cu tine pentru a te plăti. De asemenea, nu reducem plata pentru a plăti taxe. Dacă sunteți un rezident australian, atunci vom avea nevoie de aceste informații de la tine, inclusiv ABN (Australian Business Number) sau TFN (Tax File Number). Dacă sunteți un rezident al oricărei alte țări, atunci va trebui să știm acest lucru. Toate acestea se fac în timpul primei cereri de retragere (trebuie să vă verificăm rezidența fiscală – în ce țară plătiți impozite). Acest lucru nu va dura mai mult de câteva zile. Va trebui să plătiți taxe în țara dumneavoastră și puteți utiliza rapoartele fiscale de pe tabloul de bord al afacerii pentru a vă completa propriile formulare fiscale. Nu te vom ajuta aici.

 

Cât costă să fie plătită cererea de retragere

Trebuie să luăm 5% din plată, asta e taxa de administrare. Trebuie să plătim pentru compania de plăți externe, ar fi Transferwise.com de exemplu pentru transferurile bancare. Pentru plățile Western Union, costul este de 10%. De fiecare dată când solicitați o retragere și alegeți o metodă de plată, veți vedea costul operațiunii

Exemplu:

column #1: Suma pe care o solicitați să o retrageți

column #2: Taxa de administrare

column #3: Suma pe care o veți primi

#1#2#3
100 USD5 USD95 USD

 

 

Promotori

Cât de mult poate câștiga un promotor cu Oziway

Depinde de două lucruri:

- Cât de bine vă promovați site-ul sau elementele
- Cât de bine vă dezvoltați organizația

Dar, din experiența noastră, suntem încrezători că promotorii care urmează pașii noștri ar trebui să câștige 50 USD pe lună sau mai mult, doar pe tranzacțiile mici cu amănuntul. Și apoi există tranzacții mari cu ridicata, care sunt în valoare de mult mai mulți bani

În Oziway, puteți primi o Comisie Activă și o Comisie Pasivă. Dezvoltați-vă organizația, invitați alte persoane și când auziți că cineva are nevoie de un articol disponibil pe Oziway, invitați-i să cumpere articolul de pe site-ul Oziway

Prin promovarea site-ul dumneavoastră și elementele publicate acolo, veți câștiga o Comisie activă din vânzările generate. Prin creșterea organizației dumneavoastră (astfel încât alții să câștige o Comisie activă), veți câștiga o Comisie pasivă

Dezvoltați-vă organizația invitând pe alții să se înregistreze de pe site-ul dvs., și spuneți prietenilor din organizația dvs. Aceasta va fi baza pentru Comisia Pasivă pentru tine și prietenii tăi

Secretul succesului în Oziway: Dezvoltați-vă organizația invitând promotorii și clienții

pot începe promovarea

Pentru a începe promovarea, mai întâi trebuie să se înregistreze în Oziway (gratuit), și apoi aveți nevoie pentru a configura site-ul gratuit, care va cuprinde produse și categorii alese de tine pentru promovare pe internet. Atunci când cineva decide să facă o achiziție pe site-ul dvs., nu trebuie să trimiteți sau să vindeți nimic - Vânzătorul produsului achiziționat livrează produsul și, odată ce primim comisionul de la Vânzător, primiți partea dumneavoastră din comision (o parte din comision este plătită și recrutorului care v-a invitat în comunitatea Oziway
Citește și... Aici

 

Costă ceva să fii promotor pe Oziway?

Oziway este gratuit pentru Promotori. A face parte din comunitatea noastră de promotori nu te costă nimic. Și nu trebuie să faci nimic. Puteți câștiga bani suplimentari prin promovarea ofertelor listate pe Oziway. Dacă cineva cumpără ceva de pe site-ul Oziway (acest produs sau serviciu este livrat de vânzător și primim un comision de la Vânzător), atunci primiți o mare parte din acel comision. Persoana care te-a invitat la Oziway va primi, de asemenea, o mică parte din acest comision, la fel veți primi o mică parte din comisionul fiecărui Promotor pe care l-ați invitat în Oziway. Deci, să păstreze promovarea și să păstreze invitarea

 

la spre setup meu website pentru Promoting

Când vă înregistrați în Oziway, trebuie mai întâi să vă configurați contul. Completați numărul de telefon, adresa de e-mail, mesajele de marketing și alegeți categoriile de produse și, de asemenea, alegeți țara aleasă (unde intenționați să promovați magazinul). Cel mai bun pentru a utiliza aceeași adresă de e-mail pe care le utilizați în PayPal, sau telefonul mobil pe care îl utilizați în WeChat (China), deoarece acestea sunt conturile pe care le va fi de a face transferuri de bani la. Primiți de la noi propria adresă "site-ul de internet" plină de produse în cadrul categoriilor pe care le-ați ales. Puteți să vă schimbați profilul și să alegeți diferite categorii în orice moment

Toate produsele din categoriile pe care le-ați ales, sunt adăugate automat în magazin. Dacă ați configurat magazinul să includă categorii întregi de elemente, dacă elemente noi sunt adăugate la aceste categorii, acestea vor apărea automat în magazin. Dacă ați ales anumite elemente care să apară în magazin, elementele noi nu vor apărea automat

 

pot promova elementele adăugate de un anumit vânzător

Configurarea site-ul personal pentru a caracteristică un anumit produse vânzătorii este ușor. Citește și... Aici

 

Cine livrează produsele clientului

Vânzătorul livrează elementele - nu vă faceți griji, dumneavoastră Promotorul nu trebuie să trimiteți niciun element nimănui. Tot ce faci este să promoveze site-ul Oziway. Este Vânzătorul care trimite elementul, colectează banii și plătește comisionul la Oziway, astfel încât să vă putem plăti

 

Comisia activă

Active Commission este ceea ce veți câștiga atunci când promovarea dumneavoastră are ca rezultat în mod direct efectuarea unei tranzacții. Ai spus cuiva despre site-ul tău Oziway și acea persoană a cumpărat un articol. De îndată ce primim comisionul de la Vânzător, vă plătim cea mai mare parte. Comisionul tău se numește comision de nivel 1. O mică parte din acest comision va rămâne în Oziway și, de asemenea, vom plăti Promotorul care te-a invitat la Oziway

 

Comisia pasivă

Comisia pasivă este ceea ce câștigați atunci când invitați un prieten să fie promotor în Oziway, iar acel prieten promovează propriul site sau produs Oziway, ceea ce duce la efectuarea unei tranzacții. Prietenul a spus cuiva despre site-ul lor și că cineva a cumpărat elementul. De îndată ce primim comisionul de la Vânzător, plătim cea mai mare parte a comisionului prietenului tău, dar primim și o mică parte din comision pentru creșterea organizației dvs. Comisionul tău se numește comisia de nivelul 2, iar comisia prietenilor tăi se numește comisia de nivel 1. O mică parte a comisiei va rămâne în Oziway

 

Faceți-vă organizația internațională

În Oziway nu există limite. Chiar dacă are mai mult sens pentru a promova produsele în țara dumneavoastră de origine pentru prietenii tăi, puteți promova și recruta Promotorii din întreaga lume. Și mai mulți promotori sunt în organizația dumneavoastră, cu atât mai bine veți avea șanse de a primi venituri pasive atractive

 

Promovarea profesional pe Oziway

Din când în când, vom avea proiecte speciale, cu venituri mari "premium". Tranzacții mari de promovat. Vom contacta direct acei Promotori care au un istoric de bună creștere a organizării pentru a le oferi o șansă de a ajuta într-o tranzacție mare

 

pot crea o ofertă personalizată pentru clientul meu

Am pus la dispoziție un sistem de cotații pe care îl puteți utiliza pentru a trimite cotații individuale clienților dvs. Acest lucru funcționează numai pentru produse mari, angrosist. Citește și...Aici

 

primiți comisionul

Toate comisioanele sunt calculate din USD și apoi plătite în contul bancar sau PayPal sau WeChat, Revolut sau chiar Western Union în moneda națională

După o tranzacție finalizată pe care ați promovat-o (sau un prieten pe care l-ați invitat la Oziway), suma comisionului (Activ sau Pasiv) este adăugată la soldul din aplicația Portofel Oziway. Pentru a primi banii, trebuie să efectuați o cerere de retragere din Portofelul Oziway. Spuneți-ne dacă doriți să vă plătim într-un Cont Bancar, Wechat, sau paypal sau cont Revolut sau un birou Western Union

 

Trebuie completate formulare sau documente înainte de

Solicităm completarea unui formular online (Formular de verificare fiscală), astfel încât să știm de unde vă aflați (în ce țară plătiți taxe). Acest formular este disponibil în Tabloul de bord al companiei. Transmitem aceste informații către Oziway Payment Services (astfel sunt definite în Acord) pentru procesarea plăților

 

 

Vânzători

Costă ceva să fii vânzător pe Oziway?

Adăugarea de elemente la Oziway este gratuit. Fiind o parte din comunitatea noastră Vânzător nu te costa nimic dacă nu vindem nimic pentru tine. Puteți lista toate produsele dumneavoastră și dacă nu vinde nimic pe Oziway, nu veți plăti nimic. Singurele plăți pe care veți fi obligat să le plătiți sunt comisioanele pe care le declarați să plătiți pentru vânzarea fiecăruia dintre elementele dvs. Spune-ne cât poți plăti din vânzarea pe care o facem pentru tine. Definiți nivelurile procentuale ale comisioanelor atunci când înregistrați elementele

 

Ce este un vânzător verificat și să devii verificat

Un vânzător verificat este un vânzător care a fost verificat de Oziway ca fiind un partener de afaceri sigur și de încredere. Fiind verificate înseamnă că oamenii vor avea mai multă încredere în tine ca un vânzător. Odată ce ai devenit un vânzător verificat, veți primi ecusonul Verificat Vânzător pe pagina de articol. Pentru a deveni un vânzător verificat, trebuie să știm cine sunteți, vom avea nevoie de documentele companiei dumneavoastră și, eventual, dovada că aveți un birou sau o fabrică
Dacă doriți să deveniți un vânzător verificat, vă rugăm să ne contactați solicitând informații suplimentare din Tabloul de bord al afacerii dvs. Vă vom trimite detalii despre informațiile pe care trebuie să ni le furnizați

 

să-mi fac articolul disponibil în multe țări

Pentru a vă face elementul disponibil în multe țări, trebuie să adăugați ca Ofertă globală. O ofertă globală este un articol care poate fi livrat de Dumneavoastră unui Client oriunde în lume. Acesta este introdus pe Oziway ca o ofertă globală și apoi , după aproximativ o oră devine disponibil pe toate paginile Oziway, în toate monedele diferite (calculate automat) și tradus automat în mai multe limbi. Dacă articolul este un produs fizic, atunci va trebui trimis Clientului în altă țară, aveți opțiunea de a informa Clientul cu privire la costul suplimentar al expedierii

 

pot primi o plată pentru articolele mele care sunt vândute cu o plată online

Dacă ați avut un produs digital (descărcabil) și Clientul a plătit pentru el online, accesați aplicația Oziway Wallet și faceți clic pe butonul Retragere. Introduceți detaliile contului și suma pe care doriți să o retrageți și așteptați plata. Plățile se efectuează o dată pe lună

 

Atunci când adăugați un element, ce înseamnă [zilele necesare pentru verificare]

Aceasta înseamnă că tu, Vânzătorul, nevoie de acest multe zile pentru a finaliza tranzacția. Trebuie să primiți bani de la Client și să livrați articolul

 

Când adăugați un articol, ce înseamnă [Timp aproximativ de livrare]

Acesta este cât timp trebuie vânzătorului să livreze articolul clientului, timpul de livrare va fi aproximativ, deoarece depinde de locul în care produsul va fi trimis. Aceste informații sunt afișate pe pagina de articol pentru ca clienții să

 

Atunci când adăugați un articol, produsele mele trebuie verificate?

Dacă sunteți un vânzător verificat, elementele nu sunt verificate, acestea devin publicate imediat după ce le adăugați. Dacă nu sunteți vânzător verificat, acestea trebuie verificate (pe ecran) de către echipa Oziway pentru a vă asigura că respectă Termenii și Condițiile platformei noastre

 

Atunci când adăugați un element de ce oziway cere-mi să introduceți prețul în USD

Prețul USD trebuie utilizat dacă articolul este disponibil pentru livrare în multe țări, deoarece din acel preț USD calculăm automat toate celelalte monede, utilizând actualizările zilnice de xe.com

 

pot adăuga elemente pe care fabrica mea le exportă

Am adăugat posibilitatea de a publica articole disponibile în cantități en-gros. Acestea sunt adăugate fără prețuri specifice, doar o gamă de prețuri. Aveți posibilitatea să înregistrați o cantitate minimă de comandă și o gamă de prețuri, iar apoi, atunci când un Client este interesat, puteți negocia condițiile tranzacției utilizând sistemul Oziway Messages care are o funcție de traducere care este utilă atunci când Vânzătorul și Clientul vorbesc limbi diferite. Citește și... Aici

 

de a vinde produse

Dacă doriți să oferiți un produs sau un serviciu, accesați pagina Oziway din țara dvs.(sau pagina Oziway.com globală) și conectați-vă la Tabloul de bord al companiei. Acolo veți găsi o opțiune pentru a [Adăugați un element]. Adăugarea unui element este GRATUIT. Nu vă costă nimic pentru a adăuga elementul la baza noastră de date. Tot ce ai nevoie este să specifici comisionul % pe care îl vei plăti către Oziway după promovarea articolului și un Client plătește pentru el. Avem nevoie de această plată, astfel încât să putem plăti Promotorii. Achitați comisionul % numai după ce primiți plata de la Client și livrați articolul Clientului

Show the original text translated automatically

 

How do You get paid for physical products that you need to deliver

If you added the item with an offline payment, its easy – the Customer has to pay you directly by bank transfer, PayPal, WeChat, maybe Revolut, transfer within the Oziway Wallet or even by cash). You choose how to receive the money

 

How Do You know who to deliver physical products or services

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be fulfilled. When you open a transaction, you see all details, who bought what. You can start a conversation with the customer to make payment and delivery arrangements or discuss any other aspect of the transaction. Our Messages system automatically translates the conversation so even if the Customer talks in a different language, you will not have problems in communication

 

How Do You tell us that a transaction did not finalize, so that you don’t pay any Commission

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be accepted (OK) or rejected (FAIL). You have a number of days (Days needed to finalize the transaction) to verify that a transaction took place, therefore to Accept (OK) the transaction, or to Reject (FAIL). You reject the transaction if it did not finalize. You will not have to pay commission for rejected transactions

 

How do you pay the commission for the sale of physical products

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Transactions that need to be accepted (OK - delivered) or rejected (FAIL - not delivered). After you deliver the item and you complete the transaction (Customer paid, you delivered), you have 7 days to pay the commission to Oziway using one of the available payment methods. You will receive a tax receipt for marketing services after making the payment (please allow several working days for the tax receipt to be delivered to you)

Now in more detail, when you add items to Oziway, you enter how many days you need to finalize the transaction (including delivery). You set the status of each transaction, before the declared number of days has passed (if we receive no feedback, Oziway automatically sets the transaction to Success and you are required to pay the commission)

1 of 3 things now will happen:

- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission
- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled

 

How do you get paid for downloadable products

When you add a Digital (Downloadable) product, you set a price in USD. Automatically this product will get published in all our country websites, and its price will be automatically converted to all currencies in those stores (Australian Dollar, Chinese Yuan, Euro etc). When a Customer pays, Your Balance will automatically be increased, you can then send a Withdrawal Request and we will pay to the account chosen by you. Please see above How we send the Payouts

 

Other information

How to become a partner of Oziway in your country

If you would like to be a Partner of Oziway in your country, please contact us (use to contact form). We are looking for Partner companies with established businesses and a solid reputation to help our Oziway users (Sellers, Promoters and Customers) in obtaining all necessary information related to their business on Oziway. We offer a solid business opportunity

 

Does Oziway Deduct Any Tax From Payouts

There are 2 kinds of taxes that are payable. An income tax as a Seller when you sell an item, and an Income tax for the Promoter when you earn a commission. As a Seller, you are obligated to issue a sales receipt to the Customer for your transaction, this has nothing to do with Oziway. As a Promoter, you are obligated to pay taxes on your earnings. In both cases you should pay taxes and other appropriate levies in your own country. We do not inform your country tax office about your earnings. This is your obligation. By using this service, you take the responsibility of reporting your own earnings to Your authorities. For this, we have made available a Tax Report feature for you to see all earnings and payouts for the year

 

 

sunteți plătit pentru produsele fizice de care aveți nevoie pentru a livra

Dacă ați adăugat articolul cu o plată offline, ușor – Clientul trebuie să vă plătească direct prin transfer bancar, PayPal, WeChat, poate Revolut, transfer în portofelul Oziway sau chiar prin numerar). Alegeți să primiți banii

 

știi pe cine să livrezi produse sau servicii fizice

Login la spre al tău Afacere Dashboard folositor on Oziway

Acolo veți găsi o listă de tranzacții în așteptare - tranzacții care trebuie îndeplinite. Când deschideți o tranzacție, vedeți toate detaliile, cine a cumpărat ce. Puteți începe o conversație cu clientul pentru a efectua aranjamente de plată și livrare sau pentru a discuta orice alt aspect al tranzacției. Sistemul nostru de mesaje traduce automat conversația, astfel încât, chiar dacă Clientul vorbește într-o altă limbă, nu veți avea probleme în comunicare

 

ne spui că o tranzacție nu s-a finalizat, astfel încât să nu plătiți nici o Comisie

Login la spre al tău Afacere Dashboard folositor on Oziway

Acolo veți găsi o listă de tranzacții în așteptare – tranzacții care trebuie acceptate (OK) sau respinse (FAIL). Aveți un număr de zile (zile necesare pentru a finaliza tranzacția) pentru a verifica dacă a avut loc o tranzacție, prin urmare, pentru a accepta (OK) tranzacția sau pentru a respinge (FAIL). Respingeți tranzacția dacă nu s-a finalizat. Nu va trebui să plătească comision pentru tranzacțiile respinse

 

plătiți comisionul pentru vânzarea de produse fizice

Login la spre al tău Afacere Dashboard folositor on Oziway

Acolo veți găsi o listă de tranzacții care trebuie să fie acceptate (OK - livrate) sau respinse (FAIL - nu livrate). După ce livrați articolul și finalizați tranzacția (Clientul plătit, livrat), aveți la dispoziție 7 zile pentru a plăti comisionul către Oziway utilizând una dintre metodele de plată disponibile. Veți primi o chitanță fiscală pentru serviciile de marketing după efectuarea plății (vă rugăm să permiteți mai multe zile lucrătoare pentru ca bonul fiscal să vă fie livrat)

Acum, în detaliu, atunci când adăugați elemente la Oziway, introduceți câte zile aveți nevoie pentru a finaliza tranzacția (inclusiv livrarea). Setați starea fiecărei tranzacții, înainte de a trece numărul declarat de zile (dacă nu primim feedback, Oziway setează automat tranzacția la succes și vi se cere să plătiți comisionul)

1 din 3 lucruri acum se va întâmpla:

- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission
- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled

 

te platesti pentru produsele care pot fi descarcate

Când adăugați un produs digital (descărcabil), setați un preț în USD. Automat acest produs va fi publicat în toate site-urile țării noastre, iar prețul său va fi convertit automat în toate valutele din aceste magazine (Dolar Australian, Yuan chinezesc, Euro etc). Atunci când un Client plătește, Soldul dumneavoastră va fi majorat automat, puteți trimite o Solicitare de retragere și vom plăti în contul ales de dvs. Vă rugăm să consultați mai sus vom trimite plățile

 

Alte informații

să devii partener al Oziway în țara ta

Dacă doriți să fiți partener oziway în țara dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați (utilizați pentru a contacta formularul). Cautam companii partenere cu afaceri consacrate si o reputatie solida pentru a ajuta utilizatorii oziway (Vanzatori, Promotori si Clienti) in obtinerea tuturor informatiilor necesare legate de afacerea lor pe Oziway. Oferim o oportunitate de afaceri solidă

 

Are Oziway deduce orice impozit din plățile

Există 2 tipuri de impozite care se plătesc. Un impozit pe venit ca un vânzător atunci când vinde un element, și un impozit pe venit pentru Promotor, atunci când veți câștiga un comision. În calitate de vânzător, sunteți obligat să emiteți o chitanță de vânzare către Client pentru tranzacția dvs., acest lucru nu are nimic de-a face cu Oziway. În calitate de Promotor, sunteți obligat să plătiți impozite pe veniturile dvs. În ambele cazuri, ar trebui să plătească impozite și alte taxe corespunzătoare în țara dumneavoastră. Nu vă informăm administrația fiscală de la țară cu privire la veniturile dvs. Asta e obligația ta. Prin utilizarea acestui serviciu, vă asumați responsabilitatea de a raporta propriile venituri autorităților dvs. Pentru aceasta, am pus la dispoziție o caracteristică raport fiscal pentru a vedea toate câștigurile și plățile pentru anul

 

Show the original text translated automatically

 

 

Vrei să citești mai multe articole interesante pe Platforma Oziway?

Mai jos veți găsi articole interesante pe diferite teme

- de a începe promovarea: faceți clic pe link-ul de aici

- Crearea unui site web prin copierea unui șablon :faceți clic pe link-ul de aici

- de a începe de vânzare: faceți clic pe link-ul de aici

- să adăugați un produs prin e-mail : faceți clic pe link-ul de aici

- O listă a tuturor țărilor în care Oziway are un site web: faceți clic pe link-ul de aici

- Secțiunea asistență generală : faceți clic pe link-ul de aici

- funcționează sistemul Oziway: faceți clic pe link-ul de aici

- Câți bani pot fi câștigați: faceți clic pe link-ul de aici

- Întrebări frecvente generale (Întrebări frecvente) : faceți clic pe link-ul de aici

- de a alege o anumită ofertă Sellers: faceți clic pe link-ul de aici

- de a publica un produs en-gros:faceți clic pe link-ul de aici

- de a crea o ofertă personalizată de la produse en-gros:faceți clic pe link-ul de aici

- Lista tuturor categoriilor (puteți utiliza acest lucru în timp ce postați produse prin e-mail:faceți clic pe link-ul de aici

- să modificați produsele de pe site-ul dumneavoastră (după ce ați primit site-ul web implicit în timpul înregistrării):faceți clic pe link-ul de aici

- să adăugați o solicitare dacă nu găsiți ceea ce căutați:faceți clic pe link-ul de aici

- să importați din China în siguranță: faceți clic pe link-ul de aici

  Încărcare...